بسیج طلاب خراسان جنوبی

بسیج طلاب خراسان جنوبی
مشاوره
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
اوقات شرعی
سخنی از بهشت
اخبار سیاسی
اخبار اقتصادی
آپلود عکس

۲۱ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

سرکشی از گروه جهادی فاطمیون

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ

سرکشی حضرت حجه السلام محمد رضا توکلی راد مسئول سازمان بسیج طلاب و رحانیون خراسان جنوبی و مهندس زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از گروه جهادی فاطمیون در روستای سیسکان

اعزام گروه جهادی فاطمیون به روستای سیسکان

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ب.ظ

گروه جهادی فاطمیون با مسئولیت حجت السلام والمسلمین شاد به روستای سیسکان از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند اعزام شدند.

کتاب «قانون و قانون‌گرایی در سیره امام خمینی(س)» منتشر شد

دارایی‌های امام خمینی(ره) در سال۵۹ چقدر بود

خبرگزاری بسیج: موسسه چاپ و نشر عروج کتاب «قانون و قانون‌گرایی در سیره امام خمینی(س)» تألیف «اصغر میرشکاری» را منتشر کرد.

نامه رییس مرکز همکاری های بین الملل بسیج به دکتر ظریف:

وقت آنست که طرح رفراندوم تعیین سرنوشت فلسطین را عملا پیگیری کنید

سپاه نیوز:رئیس جمهوری در جمع فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه «دولت، والا‌ترین منزلت و بالا‌ترین اقتدار را برای نیروهای مسلح می‌خواهد»، گفت: دولت می‌خواهد نیروهای مسلح بر قلوب مردم حاکم باشند.

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج طلاب گفت: حکومت اسلامی تشکیل و اقامه می شود تا انسان را در مسیر تکامل سوق دهد، کسی را به اجبار نمی شود به بهشت برد اما می شود توفیقاتی را فراهم کرد تا مردم به سمت بهشت حرکت کنند.

سپاه نیوز: فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پیشرفت‌های چشمگیر این نیرو از منظر مقام معظم رهبری را مصداق بارز "ما می‌توانیم"و تحقق عملی مدیریت جهادی عنوان کرد.

سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه راهی که البغدادی آغاز کرده است امنیت بین الملل را در خطر قرار داده است گفت: مجامع حقوق بین الملل، البغدادی را تحت پیگرد قرار دهند.

سپاه نیوز: سردار سرتیپ پاسدار مجید حسینی در دیدار با وابستگان نظامی کشورهای اسلامی مقیم ایران گفت: توصیه برادرانه ما به کشورهایی که با حمایت خود موجب رشد گروههای تکفیری و ترویستی می گردند این است که دست از این گونه اقدامات بردارند، در غیر این صورت در آینده نزدیک این آتش دامن گیر خود آنها خواهد شد.

با عزلت و گوشه نشینی نمی توان به کمال رسید

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۲ ق.ظ

حضرت آیت الله مکارم شیرازی عزلت و گوشه نشینی را بر خلاف آموزه های دین مبین اسلام دانست و تاکید کرد: دین اسلامی دینی اجتماعی است و افرادی که مردم را به گوشه نشینی دعوت می کنند با مبانی دین آشنا نیستند.