بسیج طلاب خراسان جنوبی

بسیج طلاب خراسان جنوبی
مشاوره
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
اوقات شرعی
سخنی از بهشت
اخبار سیاسی
اخبار اقتصادی
آپلود عکس

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج طلاب گفت: حکومت اسلامی تشکیل و اقامه می شود تا انسان را در مسیر تکامل سوق دهد، کسی را به اجبار نمی شود به بهشت برد اما می شود توفیقاتی را فراهم کرد تا مردم به سمت بهشت حرکت کنند.

خبرگزاری بسیج-گروه اجتماعی: حجت الاسلام علی رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سبک زندگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه ذات حق تعالی، آفرینش را بر این اساس قرار داده تا انسان ها به کمال برسند اظهار کرد: هدف از ارسال رسل رسیدن انسان ها به کمال بوده است.



وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین وظایف همه ی رهبران الهی این است که انسان ها را طوری تربیت و راهنمایی کنند که بتوانند انان مسیر بهشت را طی کنند گفت: ولی اولیا خدا و مومنین، ذات حق تعالی و خداوند و اولیا انسان های فاسد و مشترک شیطان است و هدف شیطان بردن انسان ها به دوزخ است.


رضایی بر همین اساس با اشاره به اینکه وظیفه رهبران الهی این است که مردم را به بهشت سوق دهند تاکید کرد: حکومت اسلامی تشکیل و اقامه می شود تا انسان را در مسیر تکامل سوق دهد، کسی را به اجبار نمی شود به بهشت برد اما می شود توفیقاتی را فراهم کرد تا مردم به سمت بهشت حرکت کنند.

  • خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی