بسیج طلاب خراسان جنوبی

بسیج طلاب خراسان جنوبی
مشاوره
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
اوقات شرعی
سخنی از بهشت
اخبار سیاسی
اخبار اقتصادی
آپلود عکس

دور باطل در انتخاب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

خبرگزاری بسیج: رییس‌ جمهور در حکمی محمد علی نجفی را که در سال گذشته نتوانسته بود رای اعتماد مجلس را برای وزارت آموزش و پرورش بگیرد، به عنوان سرپرست وزارت علوم تعیین کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رییس‌ جمهوری روز چهارشنبه در حکمی با قدردانی از زحمات دکتر رضا فرجی دانا در دوره مسئولیت شان به عنوان وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری، دکتر محمد علی نجفی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه تعیین کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

با تشکر فراوان از زحمات جناب آقای دکتر فرجی دانا در دوران مسئولیتشان به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، براساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم، شما را به سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برمی‌گزینم.

امید است با توفیقات الهی و تلاش همه همکاران آن وزارت، اعضای هیأت‌های علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

گفتنی است؛ نجفی در ابتدای دولت به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی فعالیت می کرد که پس از استعفا به تیم اقتصادی دولت پیوسته بود.

همچنین در حکم دیگری دکتر رضا فرجی دانا از سوی روحانی به عنوان مشاور رئیس جمهوری در امور علمی و آموزشی منصوب شد.

شایان ذکر است محمدعلی نجفی که هم اکنون ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را بر عهده دارد، در سال گذشته موفق نشد رای اعتماد نمایندگان ملت را برای کرسی وزارت آموزش و پرورش به دست آورد که پس از  انتخاب وی به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توسط رئیس جمهور، تعدادی از نمایندگان مجلس به این حکم اعتراض کردند. وحالا نیز که نجفی به عنوان سرپرست موقت وزارت علوم انتخاب شده، بعید می رسد نگاه مجلسی ها به شیوه مدیریت او تغییری کرده باشد.

  • خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی