بسیج طلاب خراسان جنوبی

بسیج طلاب خراسان جنوبی
مشاوره
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
اوقات شرعی
سخنی از بهشت
اخبار سیاسی
اخبار اقتصادی
آپلود عکس

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ب.ظ

گفتمان اصلی انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت است/ولایت، نخستین شاخص مقاومت
سپاه نیوز: حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی با بیان این که نخستین شاخص مقاومت ولایت است گفت: در نظام اسلامی راهنما و کارشناس مهم است اما رهبری نظام اسلامی را یک شخصیت بیشتر بر عهده ندارد و عهده دار این رسالت خطیر رهبر معظم انقلاب است.


به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به شاخصه‌های مقاومت اسلامی اظهار کرد: گفتمان اصلی انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت است ما در ادبیات اسلامی و دینی یاد گرفتیم آن چه در مقابل جبهه استکبار قرار بگیرد مقاومت و ایستادگی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: دشمنان اهل گفت و گو و منطق نیستند و خداوند راجع به فتنه در قرآن می فرماید فتنه از قتل بزرگتر است، استکبار با ما به خاطر دین مان دعوا دارد و تا زمانی که بر سر اصول و دین خود ایستادگی کنیم با ما سازش ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: نباید کسی تصور این را بکند که آمریکایی‌ها سرعقل آمده‌اند وچراکه ‌بی‌منطقی و بی‌عقلی آمریکایی‌ها ‌در سوریه و عراق مشهود است، گفتمان انقلاب اسلامی براساس مقاومت است و مشکل ما با استکبار این است که آن ها با گفتمان انقلاب اسلامی مشکل دارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: گفتمان مقاومت گفتمان اصلی ما است ما باید مذاکره داشته باشیم اما از اصول و ارزش های خود کوتاه نیاییم.

وی با بیان این که نخستین شاخص مقاومت ولایت است اظهار کرد: باید شاخص برای ما ولایت باشد در نظام اسلامی راهنما و کارشناس مهم است اما رهبری نظام اسلامی را یک شخصیت بیشتر بر عهده ندارد و رهبر معظم انقلاب عهده دار این انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه دومین شاخص مقاومت شناخت دشمن است گفت: نکته بعدی برای شاخص‌های مقاومت توجه به واقعیت های موجود است و این که مصداق مقاومت چیست در یک صحنه نرمش قهرمانانه مقاومت است این که برخی دوران الان را با زمان امام حسن (ع) مقایسه می کنند اشتباه است امروز نایب امام زمان (عج) دستور می دهد و همه ملت به صحنه می آیند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پایان تصریح کرد: مردم غزه با مقاومت خود به ما پیام دادند که در برابر دشمن کوتاه نیایید و ایستادگی داشته باشید؛ ما در بحث مقاومت باید الزامات آن را فراهم کنیم و نباید به دنیا تعلق خاطر داشته باشیم.

  • خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی