بسیج طلاب خراسان جنوبی

بسیج طلاب خراسان جنوبی
مشاوره
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
اوقات شرعی
سخنی از بهشت
اخبار سیاسی
اخبار اقتصادی
آپلود عکس

گزارش بسیج از خودزنی فتنه‌گران در آستانه استیضاح وزیر علوم:


اقدام علیه امنیت ملی و سکوت معنی‌دار وزارت علوم!

خبرگزاری بسیج: عناصر متصل به شبکه‌های صهیونیستی ضمن نفوذ گسترده در وزارت علوم، اسامی دانشجویان در مضان ترور علمی را منتشر کردند! / تا این لحظه هیچ مقامی نتوانسته است غیرقانونی بودن جذب هیئت علمی‌های «بسیجی» و «حزب‌اللهی» را اثبات نماید...

به گزارش خبرگزاری بسیج در آستانه استیضاح وزیر علوم، لیستی بلند از دانشجویان بورسیه هیئت علمی در شبکه‌های اجتماعی و سایتهای ضدانقلاب، سلطنت‌طلب و فتنه‌گر منتشر شد.

انتشار این اسامی در حالی صورت گرفته که این اطلاعات صرفا در اختیار وزارت علوم بوده و انتشار آن با هماهنگی عناصر نفوذ کرده در این وزارتخانه صورت گرفته است.

گفتنی است وزارت علوم حدود یک سال است به جای پاسخگویی در قبال قبضه شدن پستهای کلیدی این وزارتخانه توسط ژنرالها و عوامل میدانی فتنه صهیونیستی 88 ، بازگرداندن مجرمان امنیتی به دانشگاه‌ها، برخوردهای قهری و غیرقانونی با دانشجویان حزب‌اللهی، افت رتبه علمی کشور، بازگشت طیفهای رادیکال و فتنه گر به فضای فعالیتهای دانشجویی و... مدام سخن از جذب غیرقانونی هزاران بورسیه هیئت علمی در دولت قبلی می‌گوید و حال آنکه تاکنون هیچکس نتوانسته غیرقانونی بودن این اقدام دولت قبلی را با مستندات قانونی به اثبات رساند.

شایان ذکر است یکی از اقدامات کلیدی دولت قبل در حوزه وزارت علوم جذب هزاران دانشجوی واجد شرایط علمی و از آن مهمتر «واجد شرایط حزب‌اللهی و بسیجی» در کادر آینده‌ی وزارت علوم، با هدف خارج کردن دانشگاه از شر عناصر ضدانقلاب و فتنه‌گر و سپردن آینده دانشگاه‌ها به دستان مومن دانشمندان جوان انقلابی بوده است. اما متاسفانه با روی کار آمدن دولت آقای روحانی کسانی وزارت علوم را در قبضه‌ی نامشروع خود گرفتند که در کارنامه کثیف خود ننگ خودفروشی به پروژه‌های صهیونیستی سازمان سیا در سال 88 و سالهای قبل از آن را به ثبت رسانده‌اند! کسانی چون جعفر توفیقی که از ژنرالهای کودتای صهیونیستی 88 بوده اکنون کنترل این وزارتخانه حساس را در دست گرفته و هر روز حاشیه‌ای برای آن می‌تراشند و بسیار بدیهی است که ورود بچه‌های حزب‌اللهی به جایگاه حساس هیئت علمی دانشگاه‌ها داغی بی‌تسلّی را بر دل کسانی گذاشته که کارنامه‌شان نشانگر کودتاگری و فتنه‌انگیزی است و طی ماه‌های اخیر از هیچ تلاشی برای برخورد فتنه‌گرانه با نیروهای حزب‌اللهی فروگذار نکرده‌اند.

اشاره به این نکته نیز ضروری است که اولا صدها نامی که رسانه‌های وابسته به صهیونیسم جهانی به راحتی از مخزن اسرار وزارت علوم دریافت کرده‌اند؛ تماما به صورت قانونی پذیرش شده‌ و تمامی مراحل گزینشی را وفق مقررات کشوری طی کرده‌اند. ثانیا انتشار این نامها که صرفا با هدف تخریب و افترازنی به این عزیزان صورت گرفته تجاوز به حریم خصوصی آنها بوده و مستوجب مجازات کیفری است و ثالثا انتشار برخی از این نامها که در رشته‌های حساس امنیتی مثل اتمی و هوا فضا جذب شده‌اند بی‌تردید اقدام علیه امنیت ملی بوده است. چه‌اینکه اگر فردا سرنوشت این عزیزان نخبه منتهی به ترورهایی شبیه احمدی روشن و رضایی نژاد و شهریاری و ... شود بدون تردید مقصر نخست آن فتنه‎گرانی هستند که در سایه‌ی حمایت وزیر علوم فعلی به تمام اسناد نظام آموزشی دسترسی دارند. لذا شایسته است وزارت اطلاعات وارد میدان شده و حضور احتمالی عناصر وابسته به سرویسهای بیگانه را بررسی جدی نماید. در همین راستا خبرگزاری بسیج آمادگی دارد اسنادی از حضور پررنگ شبکه‌های صهیونیستی در این ماجرا را در اختیار سربازان گمنام امام زمان(عج) قرار دهد.

  • خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی