بسیج طلاب خراسان جنوبی

بسیج طلاب خراسان جنوبی
مشاوره
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
اوقات شرعی
سخنی از بهشت
اخبار سیاسی
اخبار اقتصادی
آپلود عکس
بسم الله الرحمن الرحیم

لاله افتخاری گفت: اکران فیلمهای حامی فتنه می تواند در ادامه راه، وزیر ارشاد را با دردسرهای فراوانی روبرو کند.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، پیگیر اکران شدن یا نشدن فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" می باشد، اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خصوص معاونت سینمایی آن، باید ادله خود را برای اکران فیلم حامی فتنه "عصبانی نیستم" بگوید.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مسئولان وزارت ارشاد، خط قرمزها را در نظر نمی گیرند، عنوان کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که در وزارت علوم هم وجود داشت و بارها توسط مردم و نمایندگان آنها به مسئولان مربوطه تذکر داده شد، آن بود که راه برای ورود اصحاب فتنه به دانشگاهها باز شده بود و در این میان رضا فرجی دانا، در مقابل ورود و فعالیت این افراد موضع گیری خاصی نمی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشاوران وزیر ارشاد یا سهل انگار هستند یا آنکه با وزیر ارشاد دشمنی می کنند خاطرنشان کرد: انتظار داریم در این میان شخص وزیر محترم ارشاد شخصا به مسئله ورود کرده و در مقابل مشاوره های غلط همکاران خود بایستد.

  • خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی